Heippatirallaa!

Olen taas käynyt tuhlaamassa, tai sijoittamassa, miten sen nyt ottaa! Tällä kertaa ostin vain kodintekstiilejä.
Ensin menin aamulla Helsinkiin H&M Home myymälään. Sieltä ostin seuraavia juttuja :)

Kuvat on hm.com sivuilta otettuja.

Mustia "pesulappuja" 4,95€ (4 pikkupuuhettä)


Harmaita ja pinkkejä vieraspyyhkeitä 2kpl/pkt 4,95€/pkt


Sitten tässä ne ovat jo valmiina käyttöön. Ripustimet ostin Siwasta 2,99€ kpl.

Kuva on vähän huono, koska kylppärissä on niin ärsyttävän keltainen valo... :/
Mutta kuitenkin omat nimikko ripustimet kasvopyyhkeelle, käsipyyhkeelle ja peppupyyhkeelle! Niin, minulla on siis pieni lapsi, jonka takia ostin myös tuon peppu ripustimen ja erilaiset pyyhkeet... on mukavampi kuivata kasvot niiden omaan pyyhkeeseen ;)


Sitten ostin harmaan samettityynynpällisen, hintaa 12,95€ koko 50x50.
Olen tätä jo käynyt aiemmin kuolaamassa liikkeessä ja netissä. Sisätyynyjä minulla oli kotona jo valmiiksi, saa välillä toiset tyynynpäälliset pesuun kun on useita vaihtoehtoja :)

Muuta en H&M homesta ostanut, mutta nämä jäivät kaivelemaan mieltä... Iso pellavatyynynpäällinen 19,95€, vaatii 90x50 tyynyn, jollaista minulla ei ole, joten sekin olisi pitänyt ostaa... Olisi ollut mukavan näköinen sängyllä... Jätetään harkintaan...

Samaten kävi tälle... En ostanut mutta ehkä myöhemmin. Ihana se on jokatapauksessa. Hinnasta en ole ihan varma, ehkää 7,95€ eli ei paha.


Sitten IKEAAN!

Kuvat on myös napattu ikean nettisivuilta.

Ikeasta ostin kuvan kaltaisen KNUBBIG -valaisemen. Se oli vaan niin kaunis. Hinta 6,99€ Ikean kantis kortilla.

Sitten vielä yhden tyynynpäällisen, hintaa 4,99€, Nimi VALBORG. koko taisi olla 50x30, tähän ostin myös tyynyn joka maksoi 2,99€
Tätäkin olen katsellut monesti aiemmin ja nyt olin sen päättänyt hakea.



Sitten yritin etsiä paria pientä viherkasvia, mutta en löytänyt mieleisiä. Kävin sitten vielä löytönurkassa pyörähtämässä ja sieltä ostin yhden tyynynpällisen 2€:llä. Siitä en löytänyt kuvaa, mutta se on valkoinen jossa on pieniä sinisiä, ikäänkuin vesivärillä tehtyjä pisteitä.
Ja sitten löysin myös LYCOAX-lakanat 10€.



Siinäpä ne sitten taas. Täytyy katsoa, jos saisin aikaiseksi jossain vaiheessa kuvattua vähän kotiamme ja ostoksiani käyttöymäristössään... :)

Mukavaa päivänjatkoa!