keskiviikko, 10. lokakuu 2012
Sain kun sainkin laskurin lisättyä tänne! Ja ihan itse, nyt olen kyllä melko ylpeä itsestäni! Ja mikä parasta, näen, että on tällä joku käynyt kurkistelemassa juttujani :) Kommentteja saa laittaa! :)
-

-
Blogi-arkisto
- 2013 (4)
-
2012 (44)
- Joulukuu (5)
- Marraskuu (7)
-
Lokakuu (18)
- Mulberryä ja blogin ulkoasun muutosta
- Zalandoa osa 2 :D
- Jotain unohtui!
- Mennyt viikonloppu ja vaikka mitä muuta!
- I Love Me messut
- Ostoksia, tilauksia ja muita kuulumisia!
- Löytöjä ja ostoksien käyttökokemuksia!
- Messutilaus ja muita kuveja!
- Viikonlopun kuulumisia!
- Mistä näitä roskaviestejä oikein tulee?
- Laskuri
- MAC siveltimiä <3
- H&M home ja Ikea
- Tuotteiden testailua!
- Jumboilua siskon kanssa!
- Heipä hei!
- MAC meikkejä ja aiemmin lupaamiani kuvia!
- Niin maanantaita....
- Syyskuu (13)
- Huhtikuu (1)
-
Henkilötiedot
Heipä!
Täällä kirjoittelee 25 vuoden ikään ehtinyt neitonen.
Olen melkoinen shoppailija! Rakastan laadukasta kosmetiikkaa (MAC, Lancôme, Dior), kivoja vaatteita, asusteita sekä kalliita laukkuja (Mulberry)! Myös kodin sisustaminen on lähellä sydäntäni.
Tästä voikin varmaan jo päätellä, että blogissani esittelen ostoksiani ja kerron käyttämästäni kosmetiikasta.
Saatan paljastaa myös asioita omasta elämästäni ja joskus pohdiskella elämän eteen tuomia vaikeuksia.
Toivon, että viihdyt blogini seurassa :) -
Tagipilvi
Kommentit