Hei vain!

Mulberry asiaa <3
Eli, olen viimeiset 10 vuotta ollut hirveän kova Mulberry laukkujen ihailija ja omistaja.
Ensimmäinen Mulberryni oli Stockmannilta, mustaa kangasta ja nahkaa oleva pikkulaukku, nimeä en muista enää.

Sitten ostin Fabianin kadulta Suklaanruskean Ledburyn. Sen jälkeen onkin ollut vaikka mitä. Mustaa Bayswateria, Tooled Bayswater, Hanoveria jne. Lukuisia laukkuja ja lompakkoja, jotka olen sittemmin myynyt eteenpäin huuto.netissä. Nyt minulla on vaan Mulberryn Lizzie, mutta olen aikeissa hommata uuden Mulberryn. Ainakin itselleni uuden. Mutta Lizziestä en taida luopua.
Muutama laukku harmittaa, että olen myynyt eteenpäin, mutta minkäs teet enää. Nyt harkinnan alla on Mabel.
No joo, se siitä.. Katsotaan, saanko ostettua lähi viikkoina uutta Mulberryä.

En muista mistä villitykseni merkkiin aikoinaan lähti, mutta siitä asti olen kyseistä merkkiä rakastanut.

Toiseen asiaan, kuten näette, Blogini ulkoasu on aika tylsä. Siksipä olen aloittanut tekemään uutta pohjaa, katsotaan, koska saan sen sellaiseen kuntoon, että saan sen otettua käyttöön.... Se voi kestää... :D

Huomenna pitäisi postin tuoda mukanaan pari ihanaa MAC tuotetta, niitä odotellessa ;) Seuraavaan kertaan!