Heippa!

Tänään on ollut kevään lämpöisin päivä, ilma on upea!

Ensimmäinen kirjoitus tänä vuonna! Anteeksi vain seuraajille :) Eikä minulla ei ole kuvia laittaa tälläkään kertaa... Pahoittelut!

Kuulumisista se tärkein!! Olen muuttamassa parin viikon sisään nykyisestä vajaan 40 neliön rivari yksiöstä yli 100 neliön omakotitaloon (okei... erillistaloon, mut omakotitalo kuulostaa paremmalta, eikä niissä kauheesti eroa olekkaan, erillistalo vaan on taloyhtiöön kuuluvainen tjs :D)

En malta odottaa, että pääsemme muuttamaan ja minä sisustamaan!! Talossa on hieno piha ja kaikki on muutenkin hyvässä kunnossa, ei tarvitse tehdä mitään remonttia. Vanhaa asuntoa täytyy kyllä jonkin verran ehostaa, että siitä saa parhaan mahdollisen hinnan, kun sitä aletaan sitten myymään. Onneksi on mahdollisuus ensin muuttaa rauhassa ja sitten vasta alkaa myymään vanhaa asuntoa pois...  Ai niiiiiiin!!! Mikä parasta uudessa kodissa, saan ihan oman vaatehuoneen (olen aina haaveillut sellaisesta <3)! Ja kun sen saan mieleiseeni kuntoon, tulen ihan varmasti laittamaan siitä kuvan/kuvia tänne!

Noniin, blogini pääasialliseen aiheeseen, eli shoppailuun sitten! Joo, edellinen kirjoutus on ollut miltei 4kk sitten (25.12.12, joten kaikki taas varmaankin pystyy (aiempien kirjoitusten perusteella) arvaamaan, että paljon on tullut shopattua... Olen myös käynyt tallinnassa shoppailemassa kolmesti tänä vuonna :D Läheskään kaikista ostoksista ei ole kuvia, enkä niitä jaksa enää alkaa kuvailemaankaan, saati edes muista kaikkia ;) Laittelen muutamien päivien sisällä kuitenkin kuvia parhaista ostoksistani ja saatampa suositella joitakin uusia kosmetiikka "ihastuksiani" :)

Hmmh... Olen jo monta vuotta ollut hulluna kosmetiikkaan, vaatteisiin, laukkuihin ja asusteisiin... Sama jatkuu, mutta olen vasta nyt, tänä vuonna, löytänyt itsestäni sisäisen kenkäfriikkini! Olen ostanut tänä vuonna ainakin 8 kengät (tiistaina tuli zalandon paketissa 3:t kengät...) Hoh hoh..

Huoh, olen jo parin viikon ajan miettinyt mitä kaikkea minun pitikään postailla, mutta nyt kun kone on auki, pää on tyhjä... Aina sama juttu! No sainpas jotakin aikaiseksi :) Palaan asiaan :)