Heippatirallaa! Olin siis tänään käymässä I LOVE ME messuilla messukeskuksessa, olin jo kovasti odottanut messuja ja täytyy kyllä sanoa, että olin niihin erittäin pettynyt.

En löytänyt mitään. Ainoa mitä ostin oli hiuslakka ja shampoo, niissä oli tarjous ota 2 maksa 1.
Sim haircare Argan sarjan tuotteita ovat. Olen sarjaa käyttänyt aiemminkin ja ollut siihen tyytyväinen. Ihana tuoksu.

Toinen asia mihin olen pettynyt on se, että tein aiemmin reklamaation Estee Lauder eyelineristä, jonka väriannostelija hajosi, ja maahantuoja pyysi lähettämään linerin heille. Olen sen aikaa sitten lähettänyt, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut asiasta yhtikäs mitään. Murr....

Njoo, sitten ostin tänään myös lohdukkeeksi Diorin Nude meikkivoiteen, en ole vielä testannut. Sain siitä Emotionista -20% alennuksen.

Ps. en ole edelleenkään päättänyt, pidänkö ne kaksi edellisessä kirjoituksessani esittelemääni paitaa, joiden palauttamista arvuuttelin....