= vittu mitä paskaa! Anteeksi vain karkea kielenkäyttöni, älä lue enempää, jos asia vaivaa...!

Kuvien lataus tänne ei näemma edelleenkään toimi...JES! Se ärsyttää.

Sitten ärsyttää se, että tämä on nyt toinen kerta kun kirjoitan tätä samaista tekstiä nyt, koska painoin jotakin juuri äsken väärin, ja sivu hyppäsi edelliselle. ARGH!!

Mutta, eniten vituttaa (kaikki...) se, että olin odottanut Zalandon tilaustani jo vaikka kuin monta päivää. Sitä samaista josta täälläkin olin iloinnut.. Siinä olivat ne upeaakin upeammat Pepe Jeansin tummat Midonna farkut (hyvällä alella) ja Vero Modan talvitakki...

No tilaus oli siis tehty jo 2.11, ja sitä ei edelleenkään kuulunut, joten menin taas kerran zalandon omille sivuilleni, ja kas! Molemmat tuotteet olivat palautuneet, eikä MINULLE OLE ILMOITETTU MITÄÄN!!!!!!!!

Ja tilaukseen olin käyttänyt myöskin aiemmin saamani -10€ alennus kupongin...

Asiasta suivaantuneena soitin samantien asiakaspalveluun. Sain kuulla mitä olin pelännytkin. Kumpaakaan tuotetta ei enää löydy! "teknisen ongelman" piikkiin pistettiin.

En myöskään saanut pahoitteluja, en uutta alennuskuponkia vaan kehoituksen "voithan sä käydä kattoo onks tullu jotain uutta kivaa ja tehdä uuden tilauksen" JOOO! Niin totisesti voisin.! Mutta kun OLISIN HALUNNUT JUURI NE FARKUT!!! ja niitähän ei löydy sitten mistään... Samanvärisinä. Ja sittenkö taas odottelen, että mahtaakohan tilaukseni tulla tälläkertaa?? Ja vaikka tulisikin, se ei farkkuja silti tuo mukanaan...

Hermo on nyt niin tiukalla että! :(