Heipä hei!
Alkuun kiitän edellisen kirjoitukseni kommentoijaa, Kiitos!

Perjantaina tosiaan oli Kosmetologi messut helsingissä! Kokemuksena hieno, messut olivat Wanhassa Satamassa ja ne olivat aika pienet. Muutamia juttuja tarttui mukaan messuilta.

2 x Layla Magneffect kynsilakkaa, eli reagoivat pakkauksessa olevaan magneettiin ja tekevät kuviot kynsiin.
Olen käyttänyt näitä nyt molempia jo, kuivuu supernopeasti ja lopputulos on tosi kiva! Tykkään kovasti! Messuhinta 15€/2kpl

Sitten ostin myös Ziaja merkiltä kaksi kaakaon tuoksuista Cocoa Butter  käsivoidetta ja Denova Pro jalkavoidetta. Maksoivat messuhintaan yhteensä n. 10€

Kaikki nämä merkit olivat minulle ennalta täysin tuntemattomia. Ihan hyviltä ovat kaikki vaikuttaneet.

Lisäksi tutustuin messuilla Emani Minerals meikkisarjaan, johon ihastuin heti ja tosi kovasti sekä Japonesque siveltimiin.
Näistä molemmista laitoin muutaman tuotteen tilaukseen! Eli pitäisivät olla ensiviikolla minulla <3 Sitä odotellessa....!!!

Se niistä messuista! Laitan näistä kaikista kuvia kun olen saanut tilaamani tuotteet.
Ensiviikon perjantaina menen Helsingin messukeskuksessa järjestettävään I Love Me -tapahtumaan. Sieltä varmaan tarttuu myös jotakin mukaan!

Perjantai illalla siskoni tuli viettämään viikonloppua taas meille ja ylläri pylläri, päädyimme jumboon! Sieltä ostin Vero modan beige-hopean neuletakin. Ostimme myös molemmat H&M:stä uudet yöpaidat! Olin käynyt jo aiemmin ostamaani yö/oloasua ihastelemassa, mutta en sitä silloin ostanut, koska ei ollut sopivaa kokoa. Nyt oli! Loppu ilta sitten vietettiin rennosti sohvalla, uusissa oloasuissa tv:n ääressä herkkuja mussuttaen!

Lauantai sitten oli piiiitkä työpäivä ja sitten äitimmekin tuli viettämään iltaa meille. Lähdimme lauleskelemaan paikalliseen.

Tänään kävin Itiksessä GinaTricoossa menin ostamaan toisen samanlaisen huivin kun aiemmin olen esitellyt, ostin sen nyt valkoisena!

Vähän tylsää, kun ei ole nyt kuvia mistään, mutta lupaan laittaa myöhemmin!!