Heippa!

Olen puuhannut vaikka mitä töiden ja koulun ohella! Joo, myös siis shoppaillut!
Tällä kertaa minulla ei ole kuvia ostoksistani, mutta laitan niitä myöhemmin!

Tilasin Ellokselta jokin aika sitten paneeliverhot ja "hapsu" paneeliverhon. Ihastuin niihin niin, että tilasin kaksi samanlaista ja saman väristä lisää ellokselta ja myös toisen väriset samanlaiset pellava paneeliverhot eri mittaisina. Minulla on selkeä visio siitä, miten ne aion laittaa. Tulisivat vaan pian :) Kyllä, olen myös malttamaton.

Koti on minulle tärkeä, ja haluan, että olen kotini ulkonäköön tyytyväinen ja muuntelen sitä jatkuvasti.

Tänään viimeksi kävin kirppiksellä ja ostin sieltä taas Onlyn Ebba jeans- farkut 1,50€, Pentikin kulhon (joka sai uuden tehtävän kynttiläsomisteena) 6€ ja musta-hopean kaitaliinan olohuoneen pöydälle 2€ Vähän tyhmää kertoa ilman kuvia, mutta nyt en jaksa alkaa kuvailemaan...

Mitäs muuta...

Niin joo, Zalandoa. Tilasin sieltä yhden talvitakin, Vero modan ja Pepe jeansin Midonna farkut, jollaisiin törmäsin kirppiksellä niin ikään pari viikkoa sitten, mutta jotka olivat aivan liian pienet minulle. Onneksi Zalandosta löytyi sama malli, paremmalla värillä ja alennuksessa!! Jessh! Toivottavasti ovat vaan sopivat, kun joskus saan paketin, sillä ne olivat viimoiset... :/ Ehkäpä huomenna tulee paketti...? Toivottavasti! Aion sellaiset sopivat vielä jostain itselleni kaivaa!!

Sitten sitten... Hmmh... Kävin uudelleen MAC ostoksilla Helsingissä, ostin vielä yhden luomivärin. Mutta siitäkään ei tähän hätään ole kuvaa... :/

Laitan näistä kaikista kuvia jossain kohtaa. Nyt annan armottomalle päänsärylle periksi ja menen nappaamaan särkylääkkeen....
Seuraavaan kertaan!

Ainiin, edelleen kommentointi on sallittua, jopa toivottua. Ja siihen kommenttiin saa myös kirjoittaa jotain!! Nyt on tullut pari tyhjää kommenttia :(

Muih!